A A

Een klacht? Bespreek het met ons.

Bespreek uw klacht alstublieft met degene waarmee u een probleem ervaart. Of gebruik onderstaand formulier









     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

    Komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088-0229190.

    Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de pati├źnten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

    Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl.

     

    Actueel

    03/10

    PRAKTIJK GESLOTEN

    Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk...

    Lees meer
    27/09

    Doe jij ook mee met stoptober? Samen staan we sterk!

    Stoptober 2022...

    Lees meer
    29/08

    Een nieuw gezicht

    Per 1 september 2022 zult u een nie...

    Lees meer